موارد کاربرد چسب سنگ اسلب

 

بر روی کف و دیوار در کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد

علاوه بر این می توانید از این محصول بر روی سطوح دارای سیستم گرمایشی، بالکن، پاسیو، استخر، سطوح گچی، بلوک های گچی و غیره استفاده نماییــد.

یکی از مهمترین ویژگی های چسب سنگ اسلب که بهره وری و کیفیت آن را افزایش می دهد مقاومت و استحکام این محصول در برابر عوامل مخرب مانند ناپایداری های جوی و تغییرات محیطی، نفوذ و رخنه ی آب، سرمای  شدید و گرمای زیاد است. این محصول پس از استفاده وخشک شدن قادر به حفظ مقاوت خود در دمای بین صفر تا مثبت شصت در جه ی سانتیگراد است.

پاک سازی سطح مورد نظر از هر گونه آلودگی، ذرات گردو غبار،روغن و غیره

در صورتی که سطح زیرین کار بتن قدیمی و خشک شده است حتما سطح را کامل خیس نمائید.

زمانی که قرار است چسب سنگ بر روی سطح کاشی یا سرامیک استعمال گردد با زدن ضربه ها محکم به وسیله چکش سطح را ناهموار نمائید.

نکات نصب و اجرای سنگ اسلب
برای نصب و اجرای سنگ اسلب در داخل سرویس ها معمولا از چسبهای ترکیبی دوقلو استفاده می کنند که علاوه بر استحکام بالایی که پس از خشک شدن بدست می آورند از زحمت کمتری در آماده سازی نسبت به مصالح دیگر برخوردارند. این چسب ها از جداشدن سنگ از چسب و چسب از دیوارجلوگیری می کنند و تقریبا این امر را غیرممکن میسازند.

در مواردی که سنگ ها از جذب آب خوبی برخوردار هستند می توان از دوغاب سیمان نیز استفاده کرد. اما در اجرای سنگ اسلب در کف، از چسب استفاده نمی شود و معمولا از مخلوط ماسه و سیمان به همراه چسب بتن برای آماده سازی و زیرسازی کف استفاده می شود. سطح زیر کار چه در کف و چه در بدنه باید از ترازو شاغولی دقیقی برخوردار باشد که هنگام اجرای کار لازم به هدر دادن فضا برای ترازو شاغول کردن کار نباشد.

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*

    سوالی دارید؟در خدمتیم.