کاربرد چسب سنگ آنتیک روی کاشی، سرامیک و چینی , سنگ

 

از آغاز صنعت ساختمان سازی تا کنون انواع چسب‌ ساختمانی جزو ارکان جدایی ناپذیر این صنعت به شمار می‌آیند. در واقع چسب‌ یکی از پرکاربردترین و در عین حال کارآمدترین ابزارهای ساخت و ساز محسوب می‌شود. این محصول دارای انواع متنوعی است که هرکدام کاربرد ویژه خود را دارد.

چسب یکی از پرکاربردترین مواد صنعتی در زندگی انسان است. در میان چسب‌های که می‌شناسید.

چسب سنگ آنتیک یک چسب دو جزئی بر پایه پلی استر می باشد که از آن برای نصب سنگ استفاده می شود. حتی از این ملات اپوکسی دو جزئی برای نصب قطعه های سنگین و بزرگ ساختمانی مانند قطعات پیش ساخته بتنی، قطعات بزرگ سرامیک ها و همچنین صفحه های بزرگ فولادی استفاده می شود .

چسب سنگ را علاوه بر اینکه برای چسباندن سنگ مورد استفاده قرار می دهند، می توان برای نصب کاشی و سرامیک های ضد اسید، نصب آجر بر روی سطح شیب دار و همچنین راه پله ها، نصب قطعات سنگ بر روی سطوح غیر متعارف مانند فایبر گلاس و لوله ها، متصل نمودن فولاد به بتن و… استفاده نمود.

چسب سنگ  قابلیت تراشکاری و سنباده خوری را دارد و مصرف کنندگان قادرند محصول را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند و همچنین چسب سنگ یک محصول پایه سیمانی با افزودنی های شیمیایی و پلیمری است. این چسب های دو جزیی، به تنهایی قابلیت سفت شدن ندارند و جز دوم آن ها که سخت کننده است، باید به محصول اضافه شود. جزء دوم باید به میزان یک درصد به کل چسب اضافه شود تا قابلیت سخت کنندگی را به چسب سنگ اضافه کرده و باعث شود که چسب سریع تر چسبیده و خشک شود. چسب سنگ بی رنگ برای چسباندن انواع قطعات سنگی، معدنی، سرامیکی و فلزی استفاده شده و به دلیل قابلیت خشک شدن سریع خود به سرعت چسبیده و به همین دلیل نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد. عمر چسب سنگ در مقابل حلال های شیمیای مانند اسید و باز مقاوم بوده و همچنین در برابر نفت، گازوئیل و آب نیز واکنش نشان نمی دهد. به همین دلیل است که می توان از آن در بیشتر مکان ها استفاده کرد.

 

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*

    سوالی دارید؟در خدمتیم.