مزایای استفاده از پودر بند کشی در ساختمان

استفاده پودر بندکشی برای پر کردن حدفاصل میان روکش های ساختمانی می تواند مشکل کثیف شدن، شوره بستن و ترک خوردگی بندهای کاشی و سرامیک و آجر را به رفع نماید. علاوه بر آن کیفیت، تنوع رنگ، چسبندگی فوق العاده و عدم ترک، سرعت اجرا و آماده سازی بال و الیاف مخصوص بند کشی باعث ارایه کاری تمیز و با کیفیت در کمترین زمان می گردد.

پودر بندکشی از سیمان و فیلرهای میکرونیزه با دانه بندی مشخص و مواد معدنی و رزین های آکریلیک پودری، فرموله و تولید شده است که بدلیل داشتن دانه بندی نرم و وجود چسب پودری در ساختار پودر بندکشی ، پس از ترکیب با آب تشکیل ملاتی یکنواخت و قوام یافته جهت بندکشی بندهای کاشی و سرامیک ایجاد می شود . این محصول به راحتی میان درزهای کاشی و سرامیک جریان یافته و منافذ را پر می کند و بدلیل داشتن رزین ، الاستیسیته و انعطاف پذیری مناسبی در برابر لرزشها و حرکتهای محدود سازه ای دارد.

راهنمای استفاده از پودر بندکشی

برای استفاده ی هر چه بهتر از پودر بندکشی، قبل از استفاده لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید و تا در هنگام کار و حتی پس از اتمام آن با مشکلی مواجه نشوید. رعایت این نکات منجر به ارایه یک سطح کاشی کاری تمیز، با کیفیت و ماندگار می شود که بازدهی و طول عمر بیشتری نسبت به سایر روش ها را برای بندکشی و درزگیری حد فاصل میان کاشی و سرامیک می شود.

کیفیت پودر بندکشی

استفاده از پودر بندکشی با کیفیت که بعضا دارای خواصی همچون آنتی باکتریال یا ضد آب بودن است می تواند به عمر کار سطح بندکشی شما کمک بسیاری نماید پس سعی کنید طول عمر و ماندگاری زیبایی سطوح را قربانی قیمت نکنید.

    ترک یک پاسخ

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه های مورد نیاز علامت گذاری شده اند*

    سوالی دارید؟در خدمتیم.